söndag 12 oktober 2008

Se inte på hur jag är, lugnet kan snart bli till storm.

Tyvärr har jag varken tid eller ork att skriva om helgens alla bravader, men i korthet äre ungefär, i fredas åkte ja tåg upp till Uppsala och överraskade mamma som hade vart på Island med pappa och firat hennes 50-årsdag. Dom hade åkte till Johanna och Gustav efter dom hade landat på Arlanda. På kvällen åt vi ute och firade mamma lite.
Igår gick vi upp tidigt för att hinna till våran cupp.. Så vid nio åkte jag mamma och pappa ifrån Uppsala och vid tolv ungefär var vi i Linköping igen.
Jag missa våran första match, men spela dom andra tre, de gick väl ganska bra, vi slutade som tre iallafall.
På kvällen var de fotboll hemma hos Michis, som Sverige faktiss spela väldas mycke bättre än väntat, men på grund av vm-kvalen äre uppehåll i ligorna så ikväll kan ja gå och sova tidigare än vanligt! (gött!)
Och idag har varit en slappis dag med tröjtryck, haha jaa, snyggt vart de inte men nåt vart de iallafall!

Och idag är sista dagen på min slappis vecka.. Så imorron tar allt fart igen!

Inga kommentarer: