måndag 13 oktober 2008

It's up to you my friend, yes, it's all on you now.


Åhh ja börjar redan längta tillbaka till min slappisvecka.. Igår vare en lååång skoldag till kvart i fyra och efter de jobbade ja på TV till cirkus åtta. De va faktiss skitkul, de är inte de som gör att ja längtar tillbaka utan det är nu, idag när ja snart ska bege mej till praktiken som ja känner att jag hellre kryper ner i sängen igen än åker dit.. Dessutom är jag så förbannat trött, lite mitt fel kan ja väl kanske erkänna när jag låg och läste igår långt in till småtimmarna, men jag är mitt uppe i den raffinerande upplösningen och det är nästintill omöjligt att bara avbryta mitt i sådär.. Men jag kan säga att boken jag läser heter "Tyskungen", och jag är ingen bokslukare i vanliga fall men det här va nog den bästa bok ja läst på länge!

Inga kommentarer: