fredag 24 oktober 2008

Friday, yet again.

Idag hade vi engelska i 75 år, ja de kändes som de iallafall, herregud alltså. Okej, egentligen är lektionen 2,5 timme men idag kändes de verkligen som en evighet, en oändlighet!

Efter skolan åkte jag och Jenny till maxi för att köpa gott, ack så gott godis!
Men när jag kom hem och skulle sätta mej och hugga in på snasket hann jag inte sätta i mej mer än några bitar förens det börja isa i nästintill varenda tand på underkäken, gah!
Tandläkare? Någon?!

Sitter och kollar på idol när Anna nyss sjöng sin ABBA- låt. Hon passade väldigt mycke bättre i rakt hår än i lockigt.. Men hellugg istället för bena mitt i! snälla!
Men vad hände med hårfästet? Slank ner några centimeter tror ja nog bestämmt..




Och jag måste bara få ur mej en sak.. Till alla tjejer.. Snälla, snälla lämna ugg-stövlarna hemma!

Inga kommentarer: