söndag 28 september 2008

You made it perfect, you made it all perfect.

Gårdagen måste jag faktiss säga var helt klart lyckad! På kvällen åkte jag, Johanna och Gustav in till stan och käkade på en restaurang som heter Fugu. Den påminde om Ming Palace, och herrejävlar vad gott det var! Mäkta svårslaget!
Det är få saker som är lika omtyckta som asiatisk mat hos mej alltså!

Med magen lika stor som en fotboll gick vi till bion och kallde på "Get Smart", riktigt bra! Rekomenderas starkt.
Och sen hem och äta lite prinsesstårta (ja, magen hade ju inte fått i sej nåt på..tja.. sissådär två timmar, de va ju dax!).

Idag vaknade vi sent, mer än behövligt, och gjorde en plopp-kladdkaka, och tro mej när jag säger att de inte var sista gången jag åt en sån!

Sen åkte jag och Johanna in till stan och kollade i lite affärer. Jag kom dock inte därifrån tomhänt.. Ett par byxor och ett par stövlar han jag köpa med mej.
Det är alltid lika roligt att hälsa på J och G! Längtar redan till nästa tripp :D






Inga kommentarer: