torsdag 25 september 2008

Oh my shit, a fucking cop in the middle of the fucking road!

Jaha och vad tror ni hände första dan jag tar bilen in till stan? Joo ja blir självklart stoppad av en polis på väg hem!
Ha! Men de va inte för fortkörning eller nåt sånt om de va de ni trodde, de va tydligen nån särskild dag (blablabla-dag) ja kommer inte ihåg va hon sa för ja hade ungefär en miljon andra saker att tänka på just i den stunden!
Ja fick lämna fram mitt bevis på att ja klara uppkörnignen och legget, sen fick jag vara så snäll och blåsa i den dära grejen, med resultatet NEG, fick jag lov att köra vidare, överraskad över att de gick så smärtfritt. Jag som såg framför mej körkortet fladdra ut genom fönstret! haha Hemska tanke!

Kolla precis klart på idol och vafan?!
Sämst ju, min favvis kom inte vidare.




Sitter och pluggar engelska b förbrilt, har prov imorron och jag väntar självklart till sista kvällen med att öppna böckerna, de fullständigt damma om dom (ja nästan iallafall) när ja skulle börja förrut.
Men halvvägs igenom första kapitlet råka ja somna till i sisodär två timmar, lagom till idol! och då kan man ju inte sitta och plugga..
Så på mitt schema för kvällen står plugg, och inte nog med det, jag måste packa också, för imorron åker ja upp till Johanna dirr efter skolan.
Plugg, plugg, packa..äta glass.

Inga kommentarer: