tisdag 23 september 2008

Oh mother, what a day!

Hade som sagt praktik idag, men! det gick väldans mycket bättre än väntat så de om nåt va skönt. Men det är ju trots allt hela 14 dagar kvar, och vem vet vad som lurar runt hörnet..
Jag sluta redan vid två (!) och då svängde ja in till stan och råka slinka in i några affärer.. Inte helt begåvat gjort av mej men vad gör de om studiebidraget är på ingång!

Vid halv fyra hugget tog jag promenaden bort till pappas jobb och vänta på att han skulle sluta, och när jag sitter där och väntar kommer ingen mindre än Victor gåendes:P
Sen drar jag och pappa en sväng med bilen och när vi är klara och bara ska tanka bilen så inser vi att jag bara har 20 minuter på mej att hinna till stationen, fort som fasen tankar vi (inte världens lättaste att tanka fort med gas, tro mej!) och drar tillbaka till jobbet, och där ifrån ska ja hinna till tåget till fots!
Svettigare än tomten i en för liten skorsten hinner jag med tåget och om inte de vore nog va ja tvungen att cykla hem från Vikingsta, puh!

Och nu sitter jag här och önskar för allt i världen att ja inte hade ätit upp sista glassen igår, va nära på att ringa Michis förrut och be henne om skjuts till affären men så kan man ju bara inte hålla på :P

Kollar på idol och i reklamerna lyssnas de på Europe Almost Unplugged, grymt bra!



SJÄLVA LÅTEN BÖRJAR INTE FÖRRENS 1:17

Inga kommentarer: