söndag 14 september 2008

On a scale of one to ten, that was one hell of a strike!


Min kära syster har varit på besök i helgen, det är alltid lika roligt när hon är hemma, speciellt roligt i helgen va att vara vittne till när hon spenderade nästintill 2 lax på en timme på ikano. Johanna den sparsamme var som bortblåst!
Vart ett abrupt avslut på hennes och min helg när jag var tvungen att åka på match vid två-snåret.

Trots att det bara vart en förlust på 3 mål mot 2 så känns det tungt att skriva det. Vi var bättre och det känns inte alls rättvist att så här i efterhand skriva att det var vi som förlorade.
Vi fick oss iallafall ett gott skratt när domaren innan matchen ställde upp oss på plankanten för att entra planen.
- Så! Nu går vi! haha xD

Men nu sitter jag och kollar på Real Madrid - Numancia, med en rygg som känns att tillhöra en 90-årig gubbstrutt!
Van der Vart bombade precis in matchens femte mål efter 33 (!) minuter spelade. Det är iallafall vad jag kallar bra förströelse en sån här sönda kväll!

Inga kommentarer: